Vaak gestelde vragen

Welke corona maatregelen hebben jullie genomen?
Zie bijlage met onze corona huisregels zodat iedereen binnen de RIVM gestelde maatregelen veilig kan verblijven in de Kromme Haan.


Kan ik met het openbaar vervoer bij jullie terecht komen?
Met de trein naar Bunnik station en daarna met een OV fiets.
Bus 41 en uitstappen in Bunnik of het gemeentehuis in Odijk, daarna is de Kromme Haan op ongeveer 10 min wandelafstand. Kijk op 9292.nl om je reis te plannen.


Waar kan ik mijn auto parkeren/fietsen stallen? Moet ik betalen voor het parkeren?
De Kromme Haan heeft een eigen parkeerplaats voor twintig auto’s. Wij stimuleren bezoekers zoveel mogelijk samen te rijden of met de fiets te komen. Fietsen kunnen aan de zijkant van de Kromme Haan stallen. Verder is er voldoende parkeergelegenheid bij de Gemeentehuis van Odijk, dit is op loopafstand van de Kromme Haan.

Waar vind ik een overzicht van voor verhuur beschikbare dagen?
Als je ons een mail stuurt, kunnen we je het meest actuele overzicht sturen.
Let op, onze agenda is geen weergave van onze beschikbaarheid. We verhuren ook veel aan groepen die je niet in de agenda ziet staan.


Welke Audio Visuele middelen zijn beschikbaar?
Er is een geluidsset aanwezig, bluetooth verbinding, theaterlampen en een beamer. Mis je iets? Dan kunnen we dit altijd voor jou inhuren.


Ik zoek een locatie voor mijn workshop, vergadering of training
Voor trainers en begeleiders zijn we een welkome plek waar je je thuis voelt en je je volledig kunt richten op de begeleiding van je groep, en je er op kunt vertrouwen dat alles geregeld is wat je wilde regelen. Doordat er geen andere groepen aanwezig zijn tijdens jullie verblijf, staat de locatie exclusief tot de beschikking van jou en je deelnemers.
De mogelijkheden die we bieden kunnen speciaal afgestemd worden op jouw vergadering of bijeenkomst en dragen niet alleen bij aan een creatieve en inspirerende dag, maar ook aan de productiviteit en effectiviteit zodat iedereen na afloop met een voldaan gevoel naar huis gaat. Samen zorgen we voor een inspirerende ervaring voor jou en je deelnemers.


Welke extra mogelijkheden zijn er voor bijeenkomsten?
De Kromme Haan heeft veel ervaring in het organiseren en begeleiden van teamdagen, heidagen en inspiratiesessies. Van een speels en actieve bijeenkomst tot een intensief missie visie traject.
Al naar gelang de wens, kunnen we meetings ondersteunen vanaf het eerste ontwerp tot de regie en realisatie.


Op welke dagen kunnen we de Kromme Haan bezichtigen?
Om niet voor een gesloten deur te staan raden wij aan om even te mailen met info@dekrommehaan.nl. Dan kunnen wij ook samen de mogelijkheden bekijken voor jouw wensen.


Is de Kromme Haan rolstoel toegankelijk?
Ja, het is vrij toegankelijk voor iedereen. Wij komen graag helpen om te voldoen aan aanvullende wensen.

Kan ik pinnen?
In de Kromme Haan kan je niet pinnen. Graag het bedrag van te voren overmaken op…., middels een tikkie of contant aan de deur.


Ik wil graag van horeca gebruik maken. Kan dat?
De catering verzorg jezelf. Mocht je dit willen uitbesteden dan werken wij graag samen met lokale ondernemers.


Waar kan ik informeren naar gevonden voorwerpen?
Je mag een mailtje sturen naar info@dekrommehaan.nl


Ik wil feedback geven, waar kan dat?
Je kunt feedback geven door een mail te sturen naar Margo Jungerius: info@dekrommehaan.nl

Staat je vraag hier niet tussen? Stel dan je vraag via info@dekrommehaan.nl

De Kromme Haan